Kasjer-doradca ds. Posprzedaży

Dodane Środa, 16 Marca 2016, 0:52:54, ID ogłoszenia: 2123
Do negocjacji
Kasjer-doradca ds. Posprzedaży
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
NULL
Wyświetleń: 956

Opis ogłoszenia

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:

Obsługę kasową Klientów Banku,
Aktualizację danych osobowych,
Przyjmowanie od Klientów dyspozycji do istniejących produktów,
Zamykanie rachunków i lokat,
Wyjaśnienie Klientom rozbieżności-niejasności na kredycie/rachunku,
Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów,
Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.

Nasze oczekiwania:

Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
Ukończony kurs walutowo - złotowy (warunek konieczny),
Doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub obsłudze kasowej,
Wysoka orientacja na Klienta,
Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków,
Umiejętność szybkiego uczenia się,
Wysoka kultura osobista,
Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
Doświadczenie w innym Banku będzie dodatkowym atutem.

Zapewniamy:

Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
Pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multisport).
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, że administratorem danych jest Idea Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa. Przedmiotowe dane przetwarzane są w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy i nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Obowiązek ich podania wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawiania.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Opis ogłoszenia

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:

Obsługę kasową Klientów Banku,
Aktualizację danych osobowych,
Przyjmowanie od Klientów dyspozycji do istniejących produktów,
Zamykanie rachunków i lokat,
Wyjaśnienie Klientom rozbieżności-niejasności na kredycie/rachunku,
Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów,
Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.

Nasze oczekiwania:

Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
Ukończony kurs walutowo - złotowy (warunek konieczny),
Doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub obsłudze kasowej,
Wysoka orientacja na Klienta,
Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków,
Umiejętność szybkiego uczenia się,
Wysoka kultura osobista,
Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
Doświadczenie w innym Banku będzie dodatkowym atutem.

Zapewniamy:

Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
Pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multisport).
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, że administratorem danych jest Idea Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa. Przedmiotowe dane przetwarzane są w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy i nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Obowiązek ich podania wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawiania.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.